1)Ulusal çağrı merkezi 444 38 33 aracılığı ile Evde sağlık hizmetleri birimine başvuru yapan hastalar İl Evde Sağlık Koordinasyon merkezine yönlendirilir.
2)Evde Sağlık hizmetleri Koordinasyon Merkezi sistem üzerinden aldığı başvuruya telefonla döner ve hastanın daha detaylı bilgilerini alarak sisteme girişini gerçekleştirir.
3)Hastanın ikametgah adresine göre ilgili birime hizmet ataması yapar.
4)Koordinasyon merkezi tarafından hizmet emri atanan hastalar , mobil ekiplerimizce ilk 24 saat içerisinde ziyaret edilir.
5)Ev ziyaretine giden Evde Sağlık Hizmetleri ekibi hastayı değerlendirir ve hastanın Evde Sağlık Hizmetine uygun olup olmadığına karar verir.Hasta Evde Sağlık Hizmeti almaya uygunsa hasta/hasta yakınına ekip tarafından bilgi verilir, uygun olmayan hastalar sonlandırılır.